Alla inlägg under april 2010

Av Alex - 6 april 2010 16:50

 HAHA fa se vad ni tkr om att lasa min blogg nu xD


Jag ser hur dina ogon blanker, dina lappar saras en aning och jag fortsatter tetas med dej. Jag  borjar smeka dej. Later min tunga vandra over din  hals. Stryker min kind mot din biter till lite, du ryser av kathet... Mina hander letar sig upp och ner for dina lar samtidigt som ena handen utforskar din kropp utanpa dina klader.
Din troja aker upp och jag tar fram ena dit  brostet, suger pa vartan. Min piercade tungan snurrar runt dina stora stenharda vartor.  Jag ta handerna bakom din rygg innanfor trojan, knapper upp din bh, och kanner med min kropp dina brost bli fria. Jag ta av dej din bh, mina hander soker sig in under din troja, min tunga dra sig up och ner pa din mage. Din troja aker av sakta, men ah sa vacker du ar. Ditt har svanger i luften nar trojan gar over och av dit huvud. Jag ta mina arma runt dej, haller dej nara, kanner din varma hete kropp mot mej, kysser, dra tungan och biter dej i nacken. Dina hander smeker mej pa ryggen, samtidigt som jag dra med et finger ner din ryggrad. Jag lagger dig pa rygg,kysser dej samtidigt som jag knapper upp dina byxor. Jag dra mej nerat, dra med tungspettsen lite lost vid troskanten, och precis innanfor laret sa du knappt kanner det, men att de kittlas till lite, du tar ett djupt andetag, da du ta dina hander pa mitt huvud, och jag slicka runt din vata fitta, och dra med fingrana lite lost utanpa dina trosor.. Jag kanner hur vat du ar genom trosorna, sa tetas lite till, du ger ifran dej ett lite ljud, och jag kommer upp igen, smekandes over hela din kropp. Kysser och smeker dej pa magen, da min hand soker sig ner och innanfor dina trosor. Smeker och leker med din vata, pulserande fitta. Du andas tungt, sara pa dina ben, och vill jag ska borja, men jag forsatter at tetas, da du haller fast mej med dina ben, jag lager mej latt over dej, dra min kropp fram och tillbaka,fram och tillbaka, du storna till. Jag gar hastigt ner, nastan lite valdsamt dra jag av dej dina trosor, slickar och naffsar pa din klitta, stoppa in forst ett finger, kanner din fitta kraver mer, stopper in ett till, pulla dej sakta forst suger pa dina blyglappar samtidigt som jag pullar dej snabbt.
Jag knullar dej med langa skona tag samtidigt som jag  trycker ner dej mot sangen . Du kramar om mina fingra med din fitta sa du kanner varenda millimeter av dom. Du kanner hur mina fingra och tunga  bander upp dej och hur dina safter rinner. Sa kanner jag hur de borjar dra i dina muskler, du rullar med huvudet och orgasmen rycker tag i dej.  Jag kampar for att halla kvar fingrana inne i din fitta som krampar av orgasmen. Tid och rum forsvinner medans orgasmen rusar genom din kropp.  Du stonar och gnyr.. mina fingra trycks ut, och dina safter rinner over hela min hand, jag slicka dej varsamt runt din pulserande fitta, dra med handen latt over. Min kropp dra sig upp mot dej, jag kysser dej samtidigt da jag smeker dina vackra brost med kansla och hor dina hjartslag. 

Presentation


When the time is right you would stop by.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards