Alla inlägg under februari 2014

Av Alex - 28 februari 2014 17:30

När man jobba som busschaufför så får man ofta uppleva roliga saker. Ibland eller rätt ofta så är det cyklister som gör min dag, genom att cykla som idioter, en riktig Dag Otto cykling och ibland är det mopedisterna som få mig att skratta. Tex att köra moped när det är som mest snö och använda sina fötter som stödhjul. Men precis nyligen fick jag uppleva en ny tränings metod! En metod till och med jag skulle klara av. 
En man kom springandes till min buss i de tajtaste löpa kläderna man kan tänka sig. Han åkte tre hållplatser sen hoppa han av, tryckte på sin klocka (om de va en pulsklocka vet jag inte?) Och börja springa igen. Men de roliga va inte det, utan när jag körde tillbaka så kommer han igen och hoppa på åt andra hållet..åker två hållplatser och hoppa av för att börja springa igen!! Hahah den bästa löprundan jag ha sätt! 
Bra eller dåligt sätt? Hmm det kan man ju fråga sig! 

Peace out!

Av Alex - 28 februari 2014 12:15

Idag har jag beställt MODIFAST så nu kan bantningen börja!

Väntar nu bara på en kallelse från Aleris så att man kan komma på gruppmöte och där få veta sitt datum!!! 

Måste säga att det va billigare än vad jag trodde.. 24 dagars måltidsersättning för bara 1090:-  så beställde åt mig och min fästmö, som också ska göra GBP.

 

Spännande!! Jag har sätt och pratat med så många som man känner och även inte känner, om detta med operationen och det är riktigt coolt att se hur bra alla ha lyckats! 
Det ska bli så jävla spännande att se hur bra man själv lyckas! Jag går inför detta med 110% och jag längtar efter att ha mina egna före och-efter bilder, och kunna säga ALDRIG MER. Aldrig mer ska man dit där man nu är idag. 

 

Men med detta så tänkte jag iallafall fira lite med min älskling och tog med henne på en mini date på min "lunch" rast. Det fick bli buffé på Royal Thai och det va super gott! 

 


 

Peace Out! 

Av Alex - 27 februari 2014 12:30

Hey hey hey! 

 

It´s true.. I´m the new kid in bloggtown and It´s awsome! 

Future readers you´re gonna follow me on a great journey! 

 

Tre operationer under detta år och de kommande åren, japp så är det!

Op nummer 1 är * trumvirvel* gastric bypass... Denna feta busschaffisen ska bli en snygg smal grabb med sexiga muskler!  
Efter denna stora operationen kommer följande op som är - bye bye manboobs- yes en bröst operation. 
Kan ni då gissa vad operation nummer 3 kan vara då!? hmm tänk tänk.. JA det är sant!! Den största operationen av alla enligt mig själv,  könsoperationen! 
Hejdå pussypussy, hello snakeboy. 

 

Så som sagt denna resan kommer jag dela med mig av och hoppas på att ni vill följa den. 

Alla operationer och de roliga livet där emellan!

 

Peace Out! 

Presentation


When the time is right you would stop by.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards