Alla inlägg den 7 april 2014

Av Alex - 7 april 2014 13:00

Idag börja vi på flyt! 

Måste säga att första upplevelsen va riktigt överraskande! Kaffe smaken va supergod, och ännu bättre med is i.


Vaniljen va okej men skulle nog va bättre med is i också. 
Sen tredje för dagen fick bli hallon och den gillade jag inte alls.. nej fyfan den smakade för mycket som vanilj/smultron som finns i naturdieten!!.. ja den va tuff att få ner, men sist för dagen blev det sparrissoppa och den va också okej, dock hade det behövts lite salt och kanske ett kokt ägg till.





Måste ändå säga att Modifast är den bästa dieten jag har ätit och man bli faktiskt mätt, men efter tre timmar är man hungrig! 

Och nackdelen med flyt är att det är verkligen FLYT! Allt flyt in och allt flyt ut haha så mycket som jag har pissat idag har jag aldrig gjort! Och nr två ska vi kanske inte prata om.. men ja *harkel* ;) 

Peace Out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


When the time is right you would stop by.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards